Cara Membuat Donat Yg Lembut

2 cawan kelapa parut 12 cawan gula merah 12 cawan gula pasir 14 air bahan kulit. Assalam ct cayangggakak pun dlm mood bercuti dan bz gantikan mak di kampung utk jaga wan yg masuk hospital sempat 2 mlm jekterpaksa bergegas balik semalam lps dpt khabar wife kawan satu department dgn hb meninggal duniaarini duk setel laundry jek laaa.

Kuih abok abok aka tepung gomak bahan inti.

Cara membuat donat yg lembut. Sila mohon izin melalui ruang komen atau melalui email. Sudah banyak yang menanyakan ke saya bagaimana membuat tiramisu simple tapi lezat namun baru sekarang saya beranikan diri untuk mencoba membuatnya. Untuk resepi yang ct kongsikan hari ini iaitu popia kentang yang simple aje resipi nya ini ct percaya dah ramai dah yang pernah membuat popiah yang mudah dan cepat nak disediakan ni kan.

Ini setelah saya bertemu dengan resep tiramisu praktis pada weekend kemarintiramisu versi ini mungkin berbeda dengan yang umum anda jumpai di bakery namun untuk rasanya percayalah sangat lembut dan yummy. Karena suka sichenak rasanyalembut dan sedikit kenyilkenyilenak. Sila beri kredit blog ini di ruang tersebut.

Cotton japanese cheesecake yang lembut sedap dan mudah dibuat. 150 gram tepung pulut. Sentilingjajan pasar dari singkong yang murah meriah inisering banget aku bikin.

Dapur Bunda Inong Tips Cara Membuat Donat Lembut Empuk Dan Mengembang

Bagaimana Cara Membuat Adonan Donat Yang Lembut Dan Empuk Ramesia

Cara Membuat Donat Yang Gebu Donat Cheese Youtube


0 Response to "Cara Membuat Donat Yg Lembut"

Posting Komentar